Servis - PH Servis

Servis

 

Servis pobočka Darwinova


Opravujeme uvedené přístroje a značky

   provádíme záruční i pozáruční opravy

 Potřebné doklady pro příjem záruční opravy: nákupní doklad ( faktura/účtenka )

Výrobek musí být do servisu dodán vždy kompletní a čistý!

Po dobu opravy účtenka zůstává v servisu(možná i kopie).

Kávovary se odevzdávají do servisu bez vodních filtrů, jinak bez náhrady dojde k ekologické likvidaci filtru !!


Spotřební elektroniku PHILIPS

  • LCD televize

 

 

Drobné domácí spotřebiče PHILIPS, SAECO,  BRAUN, ROWENTA, TEFAL, KRUPS, MOULINEX, WMF      

 

            kuchyňské roboty, mixery, šlehače, krouhače, odšťavovače a kráječe

  • žehličky, varné konvice, fritovací hrnce, toustery
  • kávovary a tlakové kávovary
  • vysavače, fény
  • holící strojky, dámské holící strojky a epilátory, zastřihovače vlasů
  • čističky a zvlhčovače vzduchu, ventilátory, klimatizace
  • olejové radiátory, teplovzdušné ventilátory
  • UV a infra zářiče 
  • DeLonghi, Kenwood a Ariete - Kávovary, parní čističe a malá kuchyňka - placené opravy

Neopravujeme

  • GSM - Mobilní telefony
  • faxy, kopírky, tiskárny
  • Počítače, monitory
  • Philips profesionální zařízeni
  • Philips audio

   DVDR přístroje

   Diktafony

   Mikrovlné trouby Moulinex

   Nespresso Krups

_______________________________________________________________________________________

 

_______________________________________________________________________________________

SERVISNÍ PODMÍNKY

1.     Tyto servisní podmínky společnosti PH SERVIS s.r.o., se sídlem Darwinova 5/1808, PSČ 14300, IČO: 65410491, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským obchodním soudem soudem v Praze , oddíl C, vložka 44416 („Servis“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s objednávku provedení záruční nebo pozáruční opravy zboží („Objednávka“) mezi Servisem a objednávající fyzickou osobou („Zákazník“).

2.     Servis vystaví po přijetí Objednávky Zákazníkovi písemný doklad. Uvedené datum vyřízení je pouze indikativní a nezakládá povinnost Servisu Zákazníka informovat o delším trvání. Zákazník je povinen doklad neprodleně předložit pro účely reklamačního řízení přímo prodejci, u kterého zboží zakoupil („Prodejce“).

3.     Servis odpovídá výlučně za odborné posouzení technického stavu zboží. Zákazník bere na vědomí, že je povinen se v případě uplatnění práv z vadného plnění a záruky za jakost řídit uzavřenou kupní smlouvou a reklamačním řádem Prodejce.

4.     Po posouzení zboží a jeho případné opravě Servis vystaví potvrzení. Vystaví-li Servis potvrzení o neopravitelnosti zboží, zboží si ponechá a vydá Prodejci pokyn k učinění dobropisu daňového dokladu za zboží.

5.     Zákazník je povinen průběžně zjišťovat stav posouzení zboží a o existenci potvrzení neprodleně informovat Prodejce. Zákazník je povinen vystavené potvrzení či pokyny předložit v rámci reklamačního řízení Prodejci a vůči Servisu nevznášet jakékoli nároky související se zbožím.

6.     Zákazník je povinen si převzít opravené zboží zpět nejpozději do 30 dnů po vystavení potvrzení o opravě. Po uplynutí této lhůty nebo kdykoli po zjištění neopravitelnosti zboží je Servis oprávněn dané zboží ekologicky zlikvidovat, o čemž není povinen Zákazníka informovat.

7.     Po marném uplynutí lhůty k převzetí zboží nemá Zákazník ani jakákoli třetí osoba nárok na náhradu jakékoli újmy ze strany Servisu.

8.     Tyto servisní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2021.

Uživatel:

Heslo:

zapamatovat

 

Vyhledat zakázku

 

Chci nakoupit v e-shopu

 

 

 

          

Vážení zákazníci, 

 

z důvodu dlouhodobé nemoci naší zaměstnankyně je těžši se dovolat na naší hlavní linku, moc se všem omlouváme

 

 

Neopravujeme  kávovary Nespresso Krups

 

 

Z interních důvodů od 05.03.2022 nepřijímáme záruční opravy výrobků značek

DeLonghi, Kenwood, Braun-kuchyňka, Ariete. Stále provádíme jejich placené opravy.

Také i nadále je možné u nás zakoupit náhradní díly a příslušenství těchto značek.

 

 

provozní doba servisu

 

Přes Vánoční období

23.12.2024  -  do 12.00 hodin

27.12.2024 a 30.12.2024  -  OTEVŘENO

31.12.2024  -  do 12.00 hodin

02.01.2025 a 03.01.2025  Inventura ZAVŘENO

 

 

Darwinova 1808/5

 

Otevírací doba: Po - Pá  8.00 - 16.30 hodin

 

 

.

 

Dotazy na televize PHILIPS na info lince :  +420 228 880 895


Nově můžete reklamace uplatnit i následujícím způsobem:

     -  zaslat k nám do servisu přepravní službou

     -  obrátit se na prodejce

       - objednat svoz na zakazky@phservis.cz

 

 

 

Níže uvedené telefonní čísla nejsou čísla PH servisu, ale zástupců uvedených značek:

 

                     Philips - domácí spotřebiče          PhilipsHomeLiving.support.cz@versuni.com

                                                                                           tel:         +420) 2 25 29 61 61

                            Philips - péče o tělo               :                  infolinka@philips.com

                                                                                            tel.        +420) 228 880 896

                               Televize  Philips -  TPV                                tel.         +420 228 880 895        

 

                    Tefal,Krups,Moulinex a Rowenta  :          +420 731 010 111

 

 

              Případně na :    zakazky@phservis.cz

 


                          Váš    PH servis s.r.o.

 

Načítám...