|
Jsem firemní zákazník |
_______________________________________________________________________________________
SERVISNÍ PODMÍNKY
1. Tyto servisní podmínky společnosti PH SERVIS s.r.o., se sídlem Darwinova 5/1808, PSČ 14300, IČO: 65410491, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským obchodním soudem soudem v Praze , oddíl C, vložka 44416 („Servis“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s objednávku provedení záruční nebo pozáruční opravy zboží („Objednávka“) mezi Servisem a objednávající fyzickou osobou („Zákazník“).
2. Servis vystaví po přijetí Objednávky Zákazníkovi písemný doklad. Uvedené datum vyřízení je pouze indikativní a nezakládá povinnost Servisu Zákazníka informovat o delším trvání. Zákazník je povinen doklad neprodleně předložit pro účely reklamačního řízení přímo prodejci, u kterého zboží zakoupil („Prodejce“).
3. Servis odpovídá výlučně za odborné posouzení technického stavu zboží. Zákazník bere na vědomí, že je povinen se v případě uplatnění práv z vadného plnění a záruky za jakost řídit uzavřenou kupní smlouvou a reklamačním řádem Prodejce.
4. Po posouzení zboží a jeho případné opravě Servis vystaví potvrzení. Vystaví-li Servis potvrzení o neopravitelnosti zboží, zboží si ponechá a vydá Prodejci pokyn k učinění dobropisu daňového dokladu za zboží.
5. Zákazník je povinen průběžně zjišťovat stav posouzení zboží a o existenci potvrzení neprodleně informovat Prodejce. Zákazník je povinen vystavené potvrzení či pokyny předložit v rámci reklamačního řízení Prodejci a vůči Servisu nevznášet jakékoli nároky související se zbožím.
6. Zákazník je povinen si převzít opravené zboží zpět nejpozději do 30 dnů po vystavení potvrzení o opravě. Po uplynutí této lhůty nebo kdykoli po zjištění neopravitelnosti zboží je Servis oprávněn dané zboží ekologicky zlikvidovat, o čemž není povinen Zákazníka informovat.
7. Po marném uplynutí lhůty k převzetí zboží nemá Zákazník ani jakákoli třetí osoba nárok na náhradu jakékoli újmy ze strany Servisu.
8. Tyto servisní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2021.